czwartek, 22 maja 2014

Serio

Hejo
Ok teraz tak na serio. Wracam na stałe. Nie obijania się! Nie! To nowa Ja, zmieniona! Teraz będę dodawać posty regularnie. NIe obchodzi mnie to czy będe miała czas czy nie. Musi być! To moje marzenie być blogerką- znaną. Więc będe się w tym realizowała! Będe pisała o swoim życiu, zainteresowaniach i wielu innych rzeczach ;) Może nawet powstaną filmiki? Hm. Chce aby to było coś wspaniałego super przygoda i żebym miała dla kogoś to pisać kto będzie TO czytał :P Będe się starała i nawet jak nie będe w humorze! Dzisiaj nie byłam w szkole wziełam sobie wolne, więc postanowiłam wkońcu napisać to i zrobić to co należy! Zaczęłam znowu czyać inne blogi i znowu zachciało mi się pisać! Więc już Wiecie jak to ma być i wspierajcie mnie w tym! Na koniec dzisiejsze zdjęcia. :)








 

2 komentarze:

  1. Hej. :) wreszcie wracasz! Nie wiem, czy mnie pamiętasz, ale byłam z tb od samego początku, dziękuję ci że podjęłas taką decyzję ;))

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.*
    aalwaysbetter.blogspot.com jezeli spodoba ci
    sie mój blog zapraszam do odserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy Pozostawiony Komentarz ^^
Jeśli zostawisz Linka na twojego bloga z przyjemnością na Niego Wejdę ^^
Pozdraiam Magda ♥